Miskin Lindsay Lohan. Dia seolah-olah tidak mempunyai kawan di dunia selain daripada sebotol bir yang sentiasa menggalakkan dia mengambil tudungnya dan menelan kebaikannya yang enak.

Sudah tentu, mantra yang masih menunggu di penjara akan membuang kerjaya orang lain secara keraguan. Namun, sekurang-kurangnya dia tidak memilih laluan ancaman yang menyeru seperti Mel Gibson.

Walau bagaimanapun, memiliki kerjaya adalah keperluan untuk memanjangkan keupayaan anda untuk kekal di pusat perhatian. Entah bagaimana, Lindsay Lohan telah melakukan ini dengan memukul mega sedemikian Perempuan biadap di belakangnya. Betul menjadi hari lesbian dan moden semalaman Laurel dan Hardy dengan teman wanita Samantha Ronson tidak akan menangis? Oh, tunggu dulu. Tetapi itu tidak berhenti Samantha Ronson daripada mempertahankan Lindsay miskin terhadap semua pembenci, terutama yang jahat Joan Rivers.

Selepas berita hukuman penjara 90 hari Lohan, di mana Dia akan berkongsi sel dengan Brenda bersilang dan Margaret satu-boobed, semua orang banyak bertindak balas sama. Adakah kita sedih untuk Lindsay Lohan kerana dia tidak dapat tidur di atas katilnya dengan bantal yang diperbuat daripada bulu sayap? Tidak, kita semua terkejut dan tertanya-tanya bagaimana mana-mana peguam yang akan keluar dari kekacauan dia mabuk mendorong dirinya ke dalam.

Komuniti dalam talian memberi berita baik, dengan semua orang menyuarakan pendapat mereka mengenai situasi Lohan. Jentik cepat melalui Twitter menunjukkan bahawa orang masih tidak menyesalinya. Sudah tentu, orang yang berhubung dengan Lindsay Lohan akan berasa sedih tentang penderitaannya. Di sana, kini akan menjadi peningkatan yang ketara dalam jumlah sosialis yang tidak dapat lari ke Lindsay Lohan untuk mendapatkan kelab secara percuma.

Saudaranya Mark Ronson, Sam adalah salah satu daripada beberapa orang yang sebenarnya kecewa dengan keberangkatan Lohan yang akan berlaku. Kini kerjayanya akan menumpukan semata-mata pada pemantauannya dan bukannya laporan baris / pecahan / rekindlemen dengan dia dan teman wanita. Secara rawak mengambil alih Twitter, Sam Ronson tidak suka pada banyak tweet dari Joan Rivers, yang termasuk:

? Lindsay Lohan begitu bodoh. Ideanya untuk bersumpah adalah dengan mengutuk hakim.

Lindsay Lohan berkata dia tidak keberatan bersumpah kerana dia fikir Oath adalah jurulatih ski Norway.

Saya hanya membaca tentang diet Lindsay Lohan baru, yang semuanya cair. 80 Bukti.?

Sebagai seorang pelawak yang telah berkhidmat selama beberapa dekad, Joan Rivers mungkin tidak pernah mempunyai masa yang lebih mudah ketika datang untuk menulis bahan. Sebaliknya, Sam Ronson tidak menyempurnakan kerajanya untuk membuat kenyataan snipey yang lucu dan masuk akal. Dia menjawab dengan tweet:

Anda mempunyai kolagen lebih tua daripada Lindsay, memilih seseorang yang sudah dewasa anda, oh tunggu saya rasa orang yang sudah tua tidak dapat mendengar.

Erm? Yeah! Anda pergi ke Sam Ronson; tunjukkan semua orang yang bos dengan membalas bahawa seorang gadis berusia dua belas tahun akan berseru. Bagaimanakah Joan Rivers pernah tidur malam itu dengan mengetahui bahawa dia baru saja diberi tamparan lisan? Tidak semestinya, dia akan tersedak ketawa daripada tweet Ronson.

Hanya ingat anak-anak, ada lagi Lohan yang berpotensi datang. Dan jika sejarah mengulangi diri dengan Sisters Spears, semuanya boleh menjadi sangat kemas.

Tips Dari Bintang:
Komen: