Adakah anda masih ingat apabila Baddiel dan Skinner tidak suka idiot?

Kami buat. Pada masa ini, mereka berada di puncak acara Liga Bola Sepak Fantasi - pertunjukan yang bermula pada BBC sebagai siri mingguan, sebelum diturunkan ke ITV dan hanya ditunjukkan setiap malam pada beberapa kejohanan antarabangsa.

Faktor kebaruannya adalah bahawa ia benar-benar lucu, konsisten, dan menghasilkan beberapa meme pra-internet yang baik bahawa peminat pertunjukan, dan bola sepak secara umum, boleh berkongsi. Tanya sahaja Jason Lee. Jadi di sini kita pergi, tanpa perintah tertentu - dan agak menjengkelkan kerana kita tidak dapat mencari semua klip yang kita mahu ...

10. Wawancara Jimmy Hill

The legendary chinlord Jimmy Hill, sedang ditemuramah. Dan dia mabuk. Ia tidak betul-betul memecahkan banyak pihak, tetapi ia menimbulkan ketawa dan ia adalah baik untuk melihat lelaki tua itu dihina dan menembak beberapa penampilan derisory dari Des dan 'tache.

9. Pele Adakah Shite

Mungkin salah satu gags terbaik FFL pernah datang dengan, jika hanya untuk keberanian semata-mata. Bukan sahaja pele 'shite' tetapi - jika liriknya mesti dipercayai - dia 'lebih buruk daripada Jason Lee'. Harsh, tetapi klip itu menyokong tuntutan dengan beberapa bukti yang tidak dapat dinafikan.

8. Pengembaraan Cristiano Ronaldo

Pada masa siri ini dilancarkan pada tahun 2004, jenaka telah menjadi agak basi, dan David Baddiel telah berjaya menjadi lebih kurang lucu. Yang cukup pencapaiannya. Walau bagaimanapun, gags ini masih membuat kita tertawa.

7. John Motson Bersumpah di Jerman

Ia adalah lelucon yang telah ditulis sendiri pada hari itu Stefan Kuntz dilahirkan - hanya diperlukan Motty untuk membiarkannya longgar pada orang ramai.? Dan dia melakukannya dengan gaya yang tidak dapat dielakkannya sendiri, dengan komen yang tidak bersalah dan melontarkan bahawa anda benar-benar melupakan bagaimana dia sangat menyinggung perasaannya. 6. David Pleat Membuktikan dia Tidak boleh Dibenarkan di TV

Ia bukanlah klip yang kita mahu - kita mahu melihat Pleaty memandu melewati beberapa lagi eksploitasi merangkaknya - tetapi ini perlu dilakukan. Ini pengulas extraordinaire yang menunjukkan kepada kami sekali lagi mengapa dia tidak boleh dibenarkan di televisyen.

5. Kevin Keegan: Pelanggar Domestik?

Cukup banyak apa yang dikatakannya, dan kemasukan yang mengejutkan dari Keegan muda. Hanya satu lagi contoh tentang humor yang hebat sekali, persembahan itu sangat baik untuk membuang anda. 4. Dave Higson Harus Telah Menjadi Commentator Langit

Pengulas Bolton Wanderers, Dave Higson, dengan lebih banyak mutiara. Apa yang kita benar-benar mahu melihat adalah segmen 'bersinar ... seperti cahaya', tetapi ini lebih baik daripada yang tersendiri. Bola kepada Tyler dan co. - ini benar-benar menghiburkan ulasan. 3: Johnny Rotten Menjadi Prat

The Pistol Seks frontman datang pada persembahan itu dan bermain dengan sikapnya yang kasar daripada sikapmu, bertindak seperti berk besar dan umumnya menyinggung semua orang. Ia tidak mengejutkan jika Lydon tidak hadir selepas rehat iklan. Nah, dia agak melucukan, tetapi datang - dia merengsa.

2. Peter Beardsley's Phoenix Dari Flames

Oleh itu, begitu banyak lakaran Phoenix dari sketsa Flames, begitu banyak pilihan - tetapi ini menang semata-mata kerana anda tidak boleh membantu tetapi cinta Beardsley dari awal lagi, dengan suara Geordie yang sedikit keliru yang meminta 'tidak ada jenaka mengenai Quasimodo'. Klasik.

1. Jason Lee

Nah, bagaimana kita boleh melepaskan tanpa menyebut 'Kepala Nanas ?? Diberikan, namanya dalam ini kira-kira tiga kali sudah, tetapi teruskan. Baddiel dan Skinner berjaya merosakkan kerjaya pemain menerusi pameran TV mereka, menurut Jason sendiri, dan itu lucu. Semua orang tahu mengenainya, semua orang mengingatnya - hanya menonton ini untuk peringatan ringkas tentang apa yang mereka tundukkan kepada Lee.

Ia adalah perjalanan yang bagus ke Memory Lane dan ia menghangatkan jiwa - sekurang-kurangnya sedikit.

Hanya rasa malu yang kita terlepas pada beberapa saat klasik lain seperti Andy Cole beralih menengah melalui wawancara, 'Saint dan Greavsie Talk Mengenai Liga Endsleigh seolah-olah itu Penting', Bridgette Nielsen, Pelukis pelukis yang merangkak, cuba mencari apa Cantona sedang bercakap tentang, 'saat paling lucu dalam sejarah bola sepak', Big Hello to Dean Windass dan banyak lagi yang kita tidak boleh fikirkan sekarang. Jika sesiapa mempunyai idea untuk mencari mereka dalam talian, beri kami seruan dan kami akan memberikan tumpuan besar kepada anda.

Tips Dari Bintang:
Komen: