Busta Rhymes belum menikmati yang terbaik sepanjang tahun - salah seorang daripada pengawal peribadinya ditembak secara besar-besaran, dia dituduh oleh seorang lelaki yang nampaknya terkalahkan dan kini dia ditangkap kerana serangan. Di samping itu, single barunya menghisap lebih banyak keldai daripada keldai kekuatan industri.

Tetapi mari kita berpegang pada perkara di tangan - penangkapan Busta Rhymes untuk serangan dan pemilikan senjata. Busta Rhymes ditangkap dan didakwa dengan serangan di New York pada hari Sabtu. Tidak ada siapa yang benar-benar yakin acara yang memaksa penangkapan Busta Rhymes, atau siapa yang dia diserang, tetapi - seorang rapper dalam masalah dengan undang-undang. Itulah berita, bukan? Bukankah itu?

Ada masa ketika Busta Rhymes adalah putera badut kuat hip hop, meludahkan ayat-ayat kilat cepat dan memberitahu kami bahawa dia telah kami semua cek dan apa yang ada padamu. Akhir-akhir ini walaupun, Busta Rhymes tidak mempunyai masa yang baik - disusun untuk membuat tempat-tempat tetamu sampah Pussycat Dolls perseorangan dan membuat video muzik yang disalin Encik & Puan Smith jadi dengan setia bahawa mereka mungkin hanya menunjukkan sedikit DVD bukannya mengganggu dengan - anda tahu - sebenarnya penggambaran apa-apa.

Pada nota yang lebih serius, Busta Rhymes dituduh oleh pemburu autograf yang mendakwa bahawa dia dipukul oleh Rhymes dan pasukannya. Dan, dengan catatan yang lebih serius, pengawal peribadi Busta Rhymes ditembak mati pada bulan Februari; dan Busta Rhymes kemudian mengganggu polis kerana enggan ditemuramah mengenai kejadian itu.

Dan kini di atas bahawa Busta Rhymes telah ditangkap kerana serangan yang berlaku selepas kejadian yang berlaku minggu lalu di mana Busta Rhymes dilaporkan menyerang seorang lelaki yang didakwa meludah di kereta. Laporan lain menunjukkan bahawa parang terdapat di kereta Busta Rhymes. Rapper itu dituduh atas pertuduhan pada pagi Ahad bersama dua anggota krewnya, dan dibebaskan selepas beberapa jam.

Bagaimanapun, penangkapan ini telah mencetuskan keriuhan bahawa polis hanya mencari alasan untuk mendapatkan Busta Rhymes untuk bercakap mengenai penembakan pengawalnya, sebagai sumber memberitahu Berita Harian New York:

"Saya tidak tahu sama ada ini biasanya sesuatu yang dia akan ditahan, tetapi bouncernya dibunuh dan dia tidak mahu bekerjasama. Ini adalah cara kami untuk mengatasinya."

Mungkin rancangan ini akan berfungsi dan Busta Rhymes akhirnya akan meluangkan masa untuk memberitahu pihak polis tentang cerita menembaknya, atau mungkin dia akan melakukan seperti yang dilakukan Beanie Sigel dan diam sehingga dia dapat melepaskan lagu semua tentangnya. Walau bagaimanapun, dengan bentuk semasa Busta Rhymes, kemungkinan dia akan memerah versi versi beliau menjadi Rihanna tetamu-rap untuk satu dengan video berasaskan di sekeliling Pulau itu. Dan dia mungkin akan menyalahkan Flipmode agak banyak, apa maksudnya.

Baca lebih lanjut:

Busta Rhymes Ditangkap Pada Caj Assault - MTV

[cerita oleh Stuart Heritage]

Tips Dari Bintang:
Komen: