Sekali lama, bintang rock terpaksa melakukan perkara-perkara aneh untuk diperhatikan. David Bowie berpura-pura berada di angkasa dan melakukan hubungan seks dengan Iggy Pop. Led Zep dikhabarkan untuk melekatkan ikan ke atas dasar wanita dan Fleetwood Mac meniup kokas saling masing-masing apabila hidung mereka terlalu dipalu dan lemah. Jangan bercakap tentang GG Allin. Dan sekarang, hanya untuk membuktikan bahawa batu itu benar-benar seperti mati dan membosankan dan laci Knicker Nana Mouskouri, Damon Albarn telah berjaya menyebabkan kemarahan kecil dengan membeli satu secara sah di kedai runcit.

Yessir, Gorillaz honcho nampaknya berada dalam 'masalah besar' selepas menyalakan rokok, yang boleh dibeli oleh mana-mana berumur 15 tahun yang tinggi dengan keyakinan yang mencukupi untuk mencuba membeli mereka, sambil melakukan di panggung.

Pemerhati Blur sedang melakukan dengan band kartun Gorillaz ketika dia mencetuskan pertengahan jalan melalui set live di sebuah pertunjukan di Portsmouth. Tetapi anda tidak boleh merokok di tempat khusus ini dan ... dengan baik ... kemungkinan Albarn tidak hadir dengan mindanya melakukannya berbanding dengan melekat pada penampilan, gaya Wolfie Smith dan berkata "Fuck state nanny!"

Sudah tentu tidak ada seorang pun dalam penonton benar-benar perasan sama ada kerana, ya, ia tidak seperti dia mendapat batangnya, menampar sedikit untuk mencari vena untuk melekat jarum manky dalam dan kemudian berlalu, smacked up adalah ia? Itu tidak berhenti orang daripada menjadi 'marah'.

Albarn boleh didenda sehingga 2,500 selepas kempen anti-merokok 'marah' oleh tindakan liar, kejam dan gila.

Idiots at Tindakan Merokok dan Kesihatan memanggil Albarn dan pelawat tamu Paul Simonon, yang juga menghisap rokok untuk dihukum.

Seorang sumber memberitahu The Mirror Daily:

"Tidak boleh ada alasan untuk itu kerana ia adalah tempat tertutup dan undang-undang adalah sangat jelas - kita tidak dibenarkan merokok di atas pentas melainkan ia relevan dengan perbuatan itu."

Oooooh!

"Mereka patut didenda. Ia bukan hanya artis, ia adalah premis di mana perbuatan itu diadakan. Saya menjangkakan pihak berkuasa tempatan mengambil tindakan yang sewajarnya. "

Yesus menangis. Sesetengah orang benar-benar tidak gembira, bukan?

Mereka menambah:

"Ia bukan hanya menyalahi undang-undang tetapi lebih penting lagi mengenai mesej yang dihantar kepada peminat. Orang di mata awam mempunyai tugas untuk tidak mempromosikan merokok. Ia sangat tidak bertanggungjawab? "

Bayangkan jika orang-orang ini sekitar tahun enam puluhan. Mereka akan ditemui menangis dalam UFO / Haight-Ashbury mengejek jari mereka pada orang bergulung rejim dan berkata:

"Anda fikir anda memperluaskan fikiran anda sekarang ... tetapi bagaimana dengan bahaya karsinogen tersembunyi dalam asap? Tidak berfikir tentang itu? Hmm? Adakah anda dengar apa yang saya cakapkan? Tidak, saya tidak faham apa yang anda maksudkan apabila anda bercakap mengenai kemampuan manusia yang tidak terhingga ketika melintasi platform universal dimensi keempat. Harshing apa getaran? "

Bagaimanapun, tidak ada apa-apa untuk berjaya di sini. Seseorang merokok. Minggu depan: Pelayan lobi duduk di luar rumah awam.

Tips Dari Bintang:
Komen: