Sedia untuk pusingan seterusnya Charlie Sheen Vs Denise Richards: Siapa Yang Paling Mental Dengan Mental? Awak?

Baik itu sahaja yang hebat, kerana anda hanya dalam masa - Denise Richards telah pergi ke TV untuk mempromosikan rancangan TV realiti yang akan datang Denise Richards: It's Complicated. Dan yang lain juga ... apa lagi?

Oh ya, itulah - untuk marah-marah berbaring di Charlie Sheen sekali lagi, kali ini untuk menafikan menulis e-mel yang meminta sumbangan sperma dari Sheen dan dengan keras mengingatkan ingatan ibu mati itu tidak banyak kali, semuanya dengan menakutkan "Jangan kacau saya, dunia" bersinar di matanya. Jangan percaya kita? Beruntung video selepas lompat itu, kan?

Orang ramai sering menggambarkan perceraian Charlie Sheen / Denise Richards sebagai pahit, tetapi mereka tidak dapat lebih jauh dari kebenaran - Denise dan Charlie menembak 'pahit' sejak dahulu lagi dan kini berada di antara 'psychotic' dan 'Wagnerian'.

Percayalah semua tuduhan yang dibuat tentang Charlie Sheen oleh Denise Richards dan anda akan berfikir bahawa dia seorang pembunuh pelacur pelacur dengan fetish lucah kanak-kanak dan kurang daripada cara sensitif apabila datang kepada penderita kanser yang sakit. Dan kemudian ada Denise Richards, yang nampaknya menceraikan Charlie Sheen, melarikan diri dengan suaminya kawannya yang terbaik, melempar sebuah komputer riba ke sebuah balkoni di sebuah wanita tua dan kemudian meminta Charlie Sheen jika dia boleh menghantar beberapa spermanya. Terus terang jika semua tuduhan ini benar, kami ingin menikahi kedua-dua, Siapa yang tidak?

Kecuali Denise Richards mengatakan dia tidak meminta apa-apa sperma Charlie Sheen. Benar, pada satu ketika Denise pasti mencintai sperma Charlie cukup untuk membuat bayi dengannya dan ini hanya spekulasi cukup banyak minum, ditambah terdapat e-mel dalam edaran yang dikatakan membuktikan bahawa Denise Richards meminta Charlie Sheen untuk sumbangan sperma, tetapi Denise pasti tidak menulisnya.

Denise Richards baru sahaja muncul di Hari ini tunjukkan, dan apa yang dimaksudkan untuk menjadi sembang informal santai tentang rancangan TV realiti yang baru Denise Richards: It's Complicated dengan cepat melengkapkan diri ke semua jenis penafian e-mel bermata gila. Kami mempunyai klip untuk menunjukkan kepada anda, tetapi pertama sekali di sini OrangMengambil alih perkara itu:

"E-mel itu tidak sah," kata Richards, 37, kepada pewawancara Matt Lauer. "Ia adalah e-mel doktor. Saya tidak akan menghantar e-mel kepada ... teman lelakinya, dan, pada masa e-mel itu, saya bersama Richie [Sambora]. Sekiranya saya mahukan sperma sesiapa pun, saya akan meminta Richie. "Dia juga mengatakan bahawa pada masa yang diduga e-mel dia baru mengetahui bahawa ibunya sedang mati, jadi dia tidak berminat untuk hamil -" terutamanya dengan bekas suami saya, "kata Richards.

Membawa ibu mati sendiri untuk berperang dengan bekas suaminya? Itu cukup rendah, walaupun untuk Denise Richards. Ini kerja yang baik dia hanya menarik helah sekali, seperti video dia Hari ini penampilan ...

Adakah kita katakan sekali? Kami bermaksud empat kali berbeza. Kesilapan kami.

Bagaimanapun, jika e-mel sperma Denise benar-benar telah menjadi doktor, tentu saja dia mempunyai hak untuk pergi ke TV dan mempertahankan dirinya. Lagipun, seperti yang dikatakan oleh Denise Richards, dia tetap diam tentang perceraiannya selama tiga tahun sekarang. Kecuali pada masa itu dia melakukan temuduga besar dengan Hiburan Malam ini Mengenai perceraiannya, tentu saja. Dan apabila dia bercakap dengan panjang lebar TMZ juga. Dan wawancara yang dilakukannya dengannya Larry King minggu ini. Dan, anda tahu, rancangan TV realiti sepanjang hayat ini adalah mengenai dia dan perceraiannya dari Charlie Sheen. Tetapi itu sahaja. Untuk sekarang.

Baca lebih lanjut:

Denise Richards: Charlie Faked E-Mail - Orang

Tips Dari Bintang:
Komen: