Orang yang berbeza mempunyai titik pecah berbeza; ketika mereka berkata demikian, dengan rasa marah melemparkan sebuah komputer dari balkoni 30ft ke nonagenarian di kerusi roda, tetapi selamat untuk mengatakan bahawa Denise Richards tahu di mana titik pecahnya.

Kerana itulah yang dilakukan oleh Denise Richards minggu lalu - selepas beberapa pukulan yang diketuai oleh anggota paparazzi semasa penangkapan filem barunya, Denise Richards merunduk bola dan mula mencetuskan elektrik seperti Blanka dari Street Fighter II, kemudian - dengan otot-ototnya merobek pakaian manusia yang lemah - memungut komputer riba paparazzo dan melemparkannya ke atas balkoni, di mana ia memudaratkan wanita tua di lengan sedikit. Atau sesuatu. Dan, seolah dianggap secara meluas sebagai orang yang paling tidak masuk akal di planet pada masa ini tidak cukup untuk Denise Richards, kini jurugambar yang dilabel Denise laptop dilaporkan merancang untuk menyamannya.

Denise Richards mungkin tidak akan melihat semula pada tahun 2006 dengan banyak kasih sayang. Untuk sebahagian besar, dekad terakhir Denise Richards 'hidupnya terutama terlibat menyeringai, mengundangkan punggungnya sedikit untuk membuat buahnya kelihatan lebih besar dan tidak ada yang lain, tetapi ketika tahun 2006 melanda, ia terasa keras. Jika semua pembenaran diri yang berleluasa dari Denise Richards semasa lucahnya kiddie dan perceraian yang mati dari pelacur Charlie Sheen tidak membawa dia secara terang-terangan ke mata orang ramai, maka mereka dengan cara Denise Richards dengan cepat dibelenggu dengan salah satu daripada Bon Jovi walaupun dia hanya bercerai dengan Heather Locklear yang sepatutnya sahabat baiknya.

Walau bagaimanapun, sebaik sahaja semua itu meninggal dunia dan dia dan Charlie Sheen memutuskan untuk bersenang-senang satu sama lain, Denise Richards terlempar semula menjadi tumpuan untuk menjadi mental seorang jurugambar dan melepaskan komputer ribanya dari balkoni pada seorang wanita tua. Ia adalah satu cerita yang menghancurkan semua sentuhan budaya tahun 2006; gadis-gadis dengan buah dada besar, paparazzi, komputer riba, wanita tua di kerusi roda, Pasukan Polis Kanada yang Dilampirkan ... anda namakannya. Tetapi cerita itu tidak berakhir di sana; walaupun wanita tua yang mendapat basuh oleh komputer riba terbang tidak mahu menekan caj jenayah, E! Online melaporkan bahawa Rik Fedyck dan Scott Cosman - paparazzi yang terlibat - merancang untuk menyaman Denise Richards:

"Saya telah mengupah seorang peguam untuk saman sivil," jurufoto Kanada, Rik Fedyck memberitahu Vancouver matahari. "Saman itu adalah mengenai kerosakan pada komputer, serangan terhadap diri saya sendiri." ... "Saya tidak mengambil gambar," Fedyck memberitahu kertas itu. "Saya menonton." "Kami telah kehilangan masa, kami telah kehilangan wang, kami telah kehilangan peralatan," kata Cosman, sambil mengabaikan bahawa kedua-dua mereka telah membayar balik $ 13,000 oleh syarikat pengeluaran filem itu untuk kerosakan komputer mereka. "Di mata orang ramai, kami dibuat untuk kelihatan seperti raksasa ... Saya hanya berharap dia akan datang bersih dan mengatakan dia membuat kesilapan besar dan berkata maaf."

Untuk menjadi separa adil kepada Denise Richards, itu betul-betul apa yang dilakukannya, walaupun dalam bentuk bulatan di televisyen. Denise memberitahu Akses Hollywood:

"Saya tidak menjustifikasikan tingkah laku saya, saya melihat salah seorang jurugambar, pergi kepadanya dan menawarkan kepadanya beberapa tembakan bagus dan memintanya pergi supaya kita dapat memberi tumpuan kepada adegan kita. benar-benar berperang, dan dia mengatakan perkara yang kasar dan jahat kepada saya dan membuat kenyataan yang menghina tentang keluarga saya, saya hanya melakukan apa yang saya lakukan dan saya rasa dahsyat. "

Fedyck dan Cosman, sebaliknya, mengatakan bahawa mereka melihat Denise Richards dan bintang bersama dalam filem barunya Pamela Anderson mempunyai argumen tentang siapa yang membocorkan butiran tentang keguguran baru-baru ini oleh Pamela terhadap akhbar itu, dan inilah yang menimbulkan kerinduan Denise. Hanya ada satu cara untuk menyelesaikannya - ia pergi ke blog Pamela Anderson. Pada masa lalu, blog Pamela Anderson telah membantu kami mengetahui bahawa Pamela Anderson akan berkahwin dan dia akan berkahwin dengan lelaki yang sama sekali lagi tidak lama selepas itu, jadi apa blog Pamela Anderson boleh memberitahu kami tentang Denise Richards yang sedang mementingkan komputer riba jurugambar? Nah, ini:

Tidak boleh percaya set dikelilingi oleh paparazzi yang kalah - bukan Kanada - semua Amerika dan Eropah ... Tinggalkan kami sendiri !!! Mereka adalah idiot super !!! Mengaji barang kasar. Mereka perlu pulang ke rumah! Apakah masalah besar? Semua lelaki berbulu besar ini menyerang gadis-gadis kita. A-lubang !!! ... Ini adalah Kanada - ia tidak boleh menjadi orang Kanada. Paparazzi menjerit "tidak hairanlah, anda tidak boleh menjalin hubungan bersama" kepada Denise. Sesuatu yang berlaku dan komputer jatuh ke tepi. Alhamdulillah tak ada yang terluka. Ia memantul lantai dan keping pergi ke mana-mana, dari apa yang saya dengar.Saya tidak melihatnya ... Jika saya adalah saya, saya akan melemparkan jurugambar ke tepi - mereka bernasib baik.

Kami mengambil ini sebagai kebenaran Injil sejuk batu. Walaupun Pamela Anderson tidak ada di sana untuk melihat apa-apa dan jurugambar yang dipersoalkan adalah Kanada walaupun Pamela Anderson mengatakan mereka tidak, kami masih mengambilnya sebagai kebenaran. dan tidak apa yang benar-benar penting?

Baca lebih lanjut:

Denise Richards Suit - E! Online

Tips Dari Bintang:
Komen: