Floyd Mayweather hanya mendedahkan hasratnya untuk melawan Manny Pacquiao sekali lagi. Petinju berusia 41 tahun membuat pengumuman itu atas instagram yang menyatakan bahawa "satu lagi angka bayar 9 lagi sedang dalam perjalanan". Jika anda ingat, pejuang berhadapan dengan satu sama lain untuk kali pertama, selepas bertahun-tahun menjangkakan dan membina, pada tahun 2015. Mayweather akhirnya memenangi pertaruhan dengan keputusan sebulat suara. Ia adalah perjuangan kontroversial kerana tindakan itu agak mengecewakan dan akhirnya ia mendedahkan bahawa Manny bertarung dengan bahu yang cedera. Bagaimanapun, perjuangan itu menghasilkan rekod 4.6 juta bayar per pameran yang membolehkan Floyd dan Manny memperoleh gaji besar.

Untuk pertarungan, Floyd memperoleh sejumlah $ 250 juta (pra-cukai) berjuang Manny kembali pada tahun 2015. Sebelum pertarungan itu berlaku, dia membayar sendiri jaminan $ 100 juta. Manny akhirnya memperoleh $ 130 juta.

Tiada butiran lain mengenai pertarungan masa depan diberikan, walaupun telah tersirat bahawa Floyd bercadang untuk bertempur berlaku pada bulan Disember. Saya terus-menerus tidak pasti jika dia bererti Disember 2018 atau 2019. Adakah dia boleh masuk ke dalam bentuk perjuangan dan membuat kemunculan semula dalam masa 3 bulan? Tidak mungkin.

Ethan Miller / Getty Images

Floyd berjuang lebih dua kali selepas mengalahkan Manny pada tahun 2015. Jumlah pendapatan karirnya seperti penulisan ini $ 1.1 bilion. Nilai bersih semasa Floyd Mayweather adalah $ 560 juta.

Jumlah pendapatan kerjaya Manny adalah satu lagi bayangan $ 400 juta sebagai penulisan ini dan nilai bersihnya adalah $ 190 juta.

Termasuk di pos instagram Floyd adalah video di mana para pejuang muncul bersama-sama di pesta muzik di Tokyo. Mereka berdagang beberapa jabs lisan. Manny memberitahu Floyd bahawa HE mempunyai tali pinggang sekarang. Floyd menjawab:

"Saya akan ambil dari anda seperti yang saya lakukan sebelum ini."

Tips Dari Bintang:
Komen: