Jamie Lynn Spears dibesarkan dalam persekitaran yang sama sekali berbeza dengan yang lain, jadi dia jelas mempunyai idea sendiri tentang apa yang menyeronokkan.

Jadi apa yang difikirkan oleh Jamie Lynn Spears menyeronokkan? Sukan? Menonton TV, mungkin? Tidak - menurut Jamie Lynn Spears, menjadi hamba yang berterusan dengan beg tangan yang menjerit sedikit yang mencuri seluruh hidup anda dan tidak akan bertindak balas terhadap alasan atau logik yang menyeronokkan.

Kami sudah tentu merujuk kepada bayi baru Jamie Lynn Spears. Jamie Lynn telah berbuih dan memikirkan betapa cemerlangnya untuk menjadi seorang ibu remaja OKEY! sebagai sebahagian daripada perjanjian $ 1 juta dengan majalah yang difikirkan termasuk hak untuk temubual, gambar bayi dan tidak dapat dielakkan 'Saya benci bayi saya dan berharap ia tidak pernah dilahirkan' kemurungan postnatal eksklusif, dicatatkan untuk Krismas.

Tiada apa-apa yang mendorong seseorang ke dalam kematangan secukupnya sebagai ibu bapa. Ambil Britney Spears sebagai contoh. Sebelum dia melahirkan bayi pertamanya, Britney adalah seorang gadis yang tidak dapat dipercayai untuk membuat keputusan untuk dirinya sendiri. Tetapi sejak dia menjadi ibu, Britney Spears telah ... tidak, tunggu, contoh buruk.

Mari kita ambil kakaknya Jamie Lynn Spears sebaliknya, kemudian. Benar, Jamie Lynn mungkin telah mengejutkan dunia dengan mengandung semasa dia masih bersekolah dengan anak lelaki yang lebih tua yang dia jumpai di gereja, tetapi kesilapannya telah menyebabkan penciptaan kehidupan baru yang sementara secara teknikal Spears, masih hampir layak sebagai manusia sepenuhnya.

Jamie Lynn Spears melahirkan sekumpulan kecil tanggung jawab seksualnya, seorang gadis bernama Maddie, bulan lepas. Sejak mengandung bayi, Jamie Lynn Spears telah diam-diam menahannya dari perhatian media dengan membesarkannya di Mississippi dengan teman lelakinya, yang mungkin atau mungkin bukan 'anjing berbohong'.

Tetapi sekarang bayi Maddie telah berlalu bahawa tanda yang sangat penting '10 hari tua ', Jamie Lynn Spears dengan tepat meneka bahawa kini adalah masa yang cukup baik untuk berjalan menjerit ke majalah terdekat dan blab tanpa henti tentang wang tunai itu.

Yang dia ada - minggu ini OKEY! majalah mempunyai penutup yang memaparkan Jamie Lynn Spears dan bayi barunya, dan temu ramah dengan ibu baru di dalamnya.

Tetapi sebelum anda mula mendapat semua penghakiman tentang bagaimana ia salah secara moral untuk menjual bayi kepada majalah apabila terlalu muda untuk memberi persetujuannya, berfikir lagi.

Semenjak dia mengumumkan kehamilannya, Jamie Lynn Spears terpaksa berperang dengan anggapan bahawa dia terlalu muda untuk menjadi seorang ibu, dan ini OK! temuduga adalah peluang yang sempurna bagi dia untuk menerangkan perasaannya dengan cara yang diukur, baik dipikirkan dengan baik yang akan meninggalkan sesiapa yang tidak mempersoalkan kematangan emosinya.

Oleh itu, Jamie Lynn Spears, lantai adalah milik anda. Apakah pandangan yang mendalam yang boleh anda berikan kepada kami tentang subjek keibuan?

"Saya suka menjaga dia. Ia sangat menyeronokkan. Saya hanya mahu memeluknya dan menciumnya, dan saya gembira sepanjang masa. "

Oh.

Nah, tak peduli. Jangan lupa bahawa Jamie Lynn Spears masih berusia 17 tahun, jadi anda tidak boleh mengharapkan dia dapat mengucapkannya dengan jelas seperti orang lain. Selain itu, ia kelihatan seperti Jamie Lynn Spears mahu menjadi ibu sepenuh masa, dan itu bermakna dia tidak akan membintangi rancangan TV yang lebih buruk. Bayi itu benar-benar adalah rahmat.

Oleh itu mari kita mengucapkan tahniah kepada Jamie Lynn Spears pada bayi barunya dan berdoa ia tidak pernah tunduk pada isu-isu penyakit mental yang melanda ahli keluarga lain.

Tips Dari Bintang:
Komen: