Fakta: seluruh dunia telah melihat klakson Lindsay Lohan, flaf, wazoo, spaceballs, flimbox, fudge-kelenjar dan keldai di satu titik atau yang lain.

Itulah yang Lindsay Lohan lakukan. Ia adalah sebahagian daripada triniti Lindsay Lohan - filem sampah, penyalahgunaan bahan dan epik, bogel hampir tanpa henti. Kami telah biasa melihat Lindsay Lohan telanjang sejak beberapa tahun kebelakangan bahawa kami telah menjadi desensitised kepadanya, sama seperti kita mempunyai keganasan dan wanita yang kita telah membuat jeritan.

Dan itulah sebabnya ia sangat mengejutkan untuk mendengar bahawa Lindsay Lohan telah menolak tawaran $ 700,000 untuk mendapatkan telanjang untuk Playboy. Silly Playboy - jika anda mahu melihat Lindsay Lohan dalam bogel, anda tidak hanya meminta dia untuk mendapatkan telanjang untuk anda - anda meminta dia untuk mendapatkan telanjang untuk anda kerana anda akan membiarkan dia memakai Marilyn Monroe rambut palsu jika dia melakukannya. Itulah cara ia berfungsi.

Beritahu awak apa, semua perkara Lindsay Lohan Tahun Ini telah menjadi sedikit kesakitan, bukan? Ia bermula dengan cukup baik, apa yang dengan Lindsay menyuarakan semua lelaki di Eropah dan dikatakan sedang gambar melakukan blowjob pada seorang budak lelaki, tetapi dia kehilangan banyak tanah dengan mengheret tumitnya pada perkara lesbian sepanjang masa. Datang di Lindsay, sekarang bulan September - anda sepatutnya telah berpindah ke midget gender yang tidak spesifik enam minggu yang lalu! Bagaimana anda boleh memukul tarikh akhir kerahsiaan Krismas pada kadar ini?

Secara jujur, itu seperti Lindsay Lohan yang tidak mencuba lagi. Dia malah menolak sejumlah besar wang yang besar untuk pergi telanjang untuk isu ulang tahun besar Playboy, yang hampir tidak betul sama sekali. Fox News laporan:

Lindsay Lohan telah menolak tawaran sebanyak $ 700,000 untuk melakukan penyebaran lapan muka surat dalam isu 55 tahun ulang tahun Playboy pada bulan Januari, laporan lajur New York Page Enam gosip. "Jika ada bogel, jawapannya tidak ... Dia tidak akan turun jalan majalah lagi."

Ya, kerana ia benar-benar tidak boleh difikirkan untuk Lindsay Lohan untuk mendapatkan telanjang di cetak, tidak.

Apa yang Lindsay Lohan nampaknya tidak menyedari bahawa, setelah telanjang dalam majalah sebelum ini, dia tidak ada apa-apa yang hilang dengan mendapatkan kitnya untuk Playboy. Sekiranya orang ingin tahu apa bahagian badannya kelihatan seperti dalam buff, mereka hanya perlu melompat ke internet dan semuanya ada di sana. Mendapat telanjang di Playboy harus menjadi zon selesa gadis miskin sekarang.

Dan pucuk bunyi yang agak sama sekali - untuk New York majalah, Lindsay Lohan telanjang untuk meniru dan meraikan Marilyn Monroe, salah seorang wira besarnya. Dan Playboy meminta beliau supaya telanjang untuk meniru dan meraikan Ann-Margret, wira lain, sehingga Lindsay bahkan mendapat pilihan untuk berpura-pura itu artistik daripada mengakui itu hanya untuk lelaki tua untuk menggosok satu keluar.

Sebenarnya, satu-satunya perbezaan yang kita dapat lihat antara Lindsay Lohan New York pemotretan majalah dan cadangan Lindsay Lohan Playboy menembak adalah yurannya. Playboy mahu bayar Lindsay $ 700,000 untuk mengambil pakaiannya, sementara New York majalah biarkan dia melakukannya secara percuma.

Sebenarnya, dalam erti kata itu, Lindsay Playboy keengganan membuat logik tertentu. Jika pertukaran wang didahului dengan telanjang, maka itu akan membuatnya menjadi pelacur, yang Lindsay Lohan pastinya tidak.

Sedangkan dengan melakukannya secara percuma, Lindsay adalah, paling baik, sanga berdarah besar-besaran. Dan itu tidak berita, bukan?

Tips Dari Bintang:
Komen: