Cinta yang tidak ditarik boleh membuat seorang lelaki melakukan perkara-perkara yang mengerikan, seperti giliran untuk minum atau membenarkan siri tindakan pengganas massa terhadap barat; hanya tanya Osama bin Laden - dia sangat cinta dengan Whitney Houston.

Seorang penulis Sudan - yang mendakwa bahawa dia adalah hamba seks peribadi Osama bin Laden sedekad yang lalu - mengatakan bahawa Osama tidak akan pernah menutup betapa dia ingin menikahi Whitney Houston dan kemudian membunuh suaminya Bobby Brown. Walaupun kedengarannya seperti satu kes yang biasa membuat musuh anda kurang menakutkan dengan menjadikannya menjadi keseronokan, mungkin maklumat Whitney Houston ini mungkin membantu pencarian Osama bin Laden - semua pasukan perlu lakukan sekarang adalah pergi ke gua-gua Tora Bora dan ikut bunyi Nama saya bukan Susan disertai oleh menangis Arab yang sedih.

Anda tidak boleh membantu merasakan sedikit kesedihan untuk Whitney Houston pada masa ini, bolehkah anda? Sepanjang tahun lepas telah dilaporkan bahawa Whitney Houston akhirnya menghadapi ketagihan retakannya yang keterlaluan - ketagihan yang nampaknya melihatnya sentiasa memukul setan khayalan dengan tangannya dan mengunci dirinya di dalam bilik tidurnya supaya dia dapat bermain dengan mainan seksnya - dengan menjalani proses pemulihan yang panjang, dan, seperti Whitney Houston mula menunjukkan tanda-tanda penambahbaikan, ia mendedahkan bahawa Osama bin Laden telah mendapat tempat untuknya. Sekiranya kami berada di dalam kasut Whitney Houston, kami akan kembali ke bilik tidur dengan pelindung dan crackpipes lebih cepat daripada yang dapat menjerit "Kematian Ke Amerika."

Kola Boof adalah penyair dan novelis Sudan yang baru saja menulis autobiografinya. Itu tidak menarik sehingga anda menyedari bahawa Kola Boof juga hamba seks peribadi Osama bin Laden pada tahun 1996, dan dia nampaknya mendengar tentang berapa banyak Osama bin Laden mahu berkahwin dengan Whitney Houston. Buku Petikan Boof Diary Of A Girl Lost telah diterbitkan dalam Harper majalah, dan mereka sebenarnya tidak boleh menjadi lebih sempurna:

"Dia memberitahu saya bahawa Whitney Houston adalah wanita paling cantik yang pernah dilihatnya. Dia mengatakan bahawa dia mempunyai keinginan yang paling tinggi untuk Whitney Houston dan walaupun dia mendakwa muzik adalah jahat, dia bercakap tentang beberapa hari menghabiskan banyak wang untuk pergi ke Amerika dan cuba mengatur pertemuan dengan superstar Dia berkata dia mahu memberi Whitney Houston sebuah rumah yang dimilikinya di pinggir kota Khartoum. Dia menjelaskan kepada saya bahawa untuk memiliki Whitney, dia akan sanggup memecahkan aturan warna dan membuat dia seorang isteri beliau ... [Osama bercakap tentang] betapa cantiknya dia [Houston], apa senyuman yang baik dia, betapa benarnya Islam dia tetapi hanya dicuci oleh kebudayaan Amerika dan oleh suaminya - Bobby Brown, yang dibicarakan oleh Osama setelah membunuh, seolah-olah sudah biasa untuk suami wanita dibunuh. "

Cerita yang aneh, ini bukan? Kami sentiasa mempunyai Osama bin Laden sebagai lebih daripada satu Jennifer Rush kipas. Tetapi letakkan diri anda di tempat Whitney Houston; bagaimana anda akan bertindak balas kepada berita bahawa ancaman tunggal terbesar untuk keamanan dunia pada zaman kita ingin melakukan hubungan seks dengan anda sehingga dia bersedia membunuh suami anda? Nah, kerana suaminya adalah lelaki yang merosakkan kemunculan Edisi Baru dengan mengeluarkan putingnya dan menari-nari seperti bapa saudara anda yang menyeramkan, mungkin tidak seperti mana yang anda bayangkan.

Walau bagaimanapun, apa-apa tanggapan tentang romantik Osama bin Laden / Whitney Houston adalah tidak lebih daripada dreamytalk yang diharapkan. Tanya diri anda ini; akankah Osama bin Laden bersiap untuk menarik benjolan kotoran yang dikeringkan kering dari keldai Whitney Houston dengan jari telanjangnya? Ragu, dan itulah sebabnya Bobby Brown tidak perlu risau.

Namun, sekurang-kurangnya kita tahu siapa yang masih membeli semua orang Whitney Houston yang dibungkus semula Hits terhebat CD sekarang.

Baca lebih lanjut:

Bin Laden 'Fantasized Over' Whitney Houston - Scotsman

[cerita oleh Stuart Heritage]

Tips Dari Bintang:
Komen: