Vin Diesel akhirnya telah bertemu dengannya.

Setelah bertahan letupan, mengejar kereta dan beberapa benar-benar filem-filem yang tidak baik, dia diturunkan mengikut saiz ... itik.

Kini pada usia itu di mana dia sangat menyedari bahawa dia juga mendapat lama untuk berlari-lari yang diletupkan sepanjang masa, cuba Diesel mempelbagaikan ke dalam gaya filem yang berbeza. Pertama, dia akan mencuba komedi.

Sama seperti kejayaan komersial yang jelas apabila Sly Stallone dibuat 'Berhenti! Atau Ibu saya Akan Tembak ', betul kan?

Walau bagaimanapun, dia tidak lama lagi akan memukul multiplexes masuk 'Pacifier', kisah lucu seorang lelaki yang terikat pada otot yang mengasyikkan dari kedalamannya mencari beberapa anak. Ingat Cop Tadika? Sama seperti itu. Tepat sama dengan itu. Betul.

Dalam filem ini, Vin berkongsi beberapa adegan dengan itik atau dua. Dan mereka takut kepada mereka yang hidup. Biarkan dia menerangkan ...

"Saya berada di tempat kejadian dengan Faith Ford di mana itik sepatutnya menggigit saya di telinga.

Mereka berkata, 'Baiklah, anda tidak akan merasakannya. Dia mungkin tidak akan menyentuh anda 'dan saya berkata,' Hanya selagi ia tidak tusuk. Saya tidak mahu dapatkan apa-apa penyakit dan saya tidak mahu mendapat 50 tembakan. Saya dibesarkan di New York - anda mendapat bit oleh tikus anda mendapat 50 tembakan dalam anda perut.

Kemudian, makan! Ia adalah gigitan sebenar. Saya berdiri dan saya berfikir, 'Sekarang itik ini menggantung dari telingaku'. Saya berbalik dan itik mula berayun - ia masih di telingaku.

Akhirnya itik melayang kru dan semua orang berjalan kerana mereka memberitahu saya ia tidak akan menggigit tetapi ada darah yang menitis dari telingaku. "

Wuss.

Seterusnya, dia berharap, adalah sebuah muzik yang dia mahu bersama-sama Robbie Williams. Mari kita berharap dia tidak sepenuhnya berpaling untuk meniupnya, kemudian.

'The Pacifier' laman web rasmi

[cerita oleh Stuart Heritage]

Tips Dari Bintang:
Komen: